EΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ SERVICE: Αγαπητοί πελάτες, σας ενημερώνουμε ότι από την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου η Reception του Service μας θα παραμείνει κλειστή, σύμφωνα με τα νέα μέτρα για την καταπολέμηση της πανδημίας COVID-19 που έχουν ανακοινωθεί. Μπορείτε να μας στέλνετε με courier τα προϊόντα προς επισκευή στη διεύθυνση Info Quest Technologies, Service Center, Μπιχάκη 42, 18233 Αγ. Ιωάννης Ρέντης. Θα σας τα επιστρέψουμε με courier και δική μας χρέωση επισκευασμένα, απολυμασμένα σύμφωνα με τις αυστηρότερες διαδικασίες των κατασκευαστών. H υπηρεσία μας Δωρεάν Pick Up & Return για επιλεγμένα προϊόντα Apple εξακολουθεί να ισχύει. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τη γραμμή εξυπηρέτησης της Τεχνικής μας Υπηρεσίας 211 999 1940. Σας ευχαριστούμε.

Online updates on your device's repair

You can find out how the repair process is going by completing the form below or downloading the IQT Service Plus app from the App Store.

Download our App and

  • Check the status for the repair of your Device, by using the device details or the delivery number
  • Use our new service and send by courier your device to our Service Center – this service is available for specific brands
  • Check our Service pick up points
  • Get to know what’s new
Why your search returned 0 results
  • The repaired product was returned to its owner, at least 10 days before the search.
  • The product was delivered to the service department for repair more than 90 days before the search date. The available records include notifications (consignment notes) for the last 90 calendar days.
  • The product was delivered to the service department for repair more than 90 days before the search date. The available records include notifications (consignment notes) for the last 90 calendar days.
  • The repair status records are updated twice a day, at 12:00 and 5:30 p.m. When the repaired product has been delivered to its owner, the relevant notification stops appearing in our system after 10 days.