EΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ SERVICE: Αγαπητοί πελάτες, σας ενημερώνουμε ότι η Reception του Service μας είναι ανοιχτή. Μπορείτε να φέρνετε τα προϊόντα σας προς επισκευή (SMS στο 13033 / επιλογή 2) στη διεύθυνση Info Quest Technologies, Service Center, Μπιχάκη 42, 18233 Αγ. Ιωάννης Ρέντης, από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 9π.μ.- 4μ.μ. Θα τα παραλάβετε επισκευασμένα, απολυμασμένα σύμφωνα με τις αυστηρότερες διαδικασίες του κατασκευαστή, με courier και δική μας χρέωση. Εναλλακτικά, μπορείτε να παραλάβετε οι ίδιοι από το Service Center μας. Εφαρμόζουμε όλα τα μέτρα προστασίας για την ασφάλεια σας, τηρούμε τις αποστάσεις και τη χρήση μάσκας, ενώ όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται αποκλειστικά και μόνο με τη χρήση τραπεζικής κάρτας. Η υπηρεσία μας Apple Free Pick Up & Return εξακολουθεί να ισχύει. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τις γραμμές εξυπηρέτησης της Τεχνικής μας Υπηρεσίας στο 211 999 1940 για προϊόντα Apple. Σας ευχαριστούμε.

Online Ενημέρωση πορείας επισκευής

Μπορείς να πληροφορηθείς για την πορεία της επισκευής του μηχανήματός σου συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα
ή εναλλακτικά κατεβάζοντας το IQT Service Plus app από το App Store.

Κατέβασε το App μας και είμαστε κοντά σου με ένα κλικ

Στο App μας θα βρεις χρήσιμες πληροφορίες για το service μας. Έχεις τη δυνατότητα:

  • Να ενημερωθείς για την πρόοδο της επισκευής του προϊόντος που έχεις φέρει στο Service μας, εισάγοντας τα στοιχεία συσκευής ή του Δελτίου Παράδοσης
  • Να αξιοποιήσεις την Υπηρεσία Παράδοσης Συσκευής με courier στα εργαστήρια επισκευής, που παρέχουμε για ορισμένα προϊόντα, χρησιμοποιώντας τη διαθέσιμη online αίτηση
  • Να δεις τα σημεία στα οποία μπορείς να παραδώσεις ή να παραλάβεις ένα προϊόν προς / από επισκευή
  • Να γνωρίσεις τις υπηρεσίες που προσφέρουμε
Αιτίες μη ανεύρεσης αποτελεσμάτων
  • Το επισκευασμένο προϊόν έχει επιστραφεί στον ιδιοκτήτη του, κατ’ ελάχιστον 10 ημέρες πριν την ημέρα αναζήτησης
  • Το προϊόν παραδόθηκε στην Τεχνική Υπηρεσία για επισκευή σε ημερομηνίες παλαιότερες των 90 ημερών, από την ημέρα αναζήτησης. Στο συγκεκριμένο αρχείο εμφανίζονται γνωστοποιήσεις (ΔΠΠ) των τελευταίων 90 ημερολογιακών ημερών.
  • Το προϊόν αποστέλλεται στην Info Quest Technologies με μεταφορική εταιρεία και δεν έχει ακόμη παραδοθεί.
  • Το αρχείο κατάστασης επισκευών ενημερώνεται δύο φορές την ημέρα, 12:00μμ και 5:30μμ.Από την στιγμή, που ένα επισκευασμένο προϊόν παραδίδεται στον δικαιούχο, η σχετική γνωστοποίηση
    παύει να εμφανίζεται στο σύστημα μετά από 10 ημέρες