iScreen eXpress 

Αντικατάσταση οθόνης iPhone σε λιγότερο από 1 ώρα!

Η Info Quest Technologies είναι o μοναδικόs Apple Autrhorized Service Provider στην Ελλάδα και την Κύπρο, που έχει λάβει εξουσιοδότηση από την Apple να προβαίνει σε τεχνική επισκευή και αντικατάσταση οθόνης iPhone* στα εργαστήρια που διαθέτει στην Αθήνα. 

Με την υπηρεσία iScreen eXpress, χωρίς χάσιμο χρόνου, χωρίς «εκπτώσεις» στην ποιότητα, με επισκευή από τεχνικούς εκπαιδευμένους από την Apple, με γνήσια ανταλλακτικά και πολύ οικονομικό κόστος, το iPhone σου θα παραμείνει «iPhone» και μετά το Service.

*Ενημερώσου για τα μοντέλα για τα οποία ισχύει η επί τόπου αντικατάσταση. Η υπηρεσία παρέχεται  σε λιγότερο από 1 ώρα μόνο στο Εργαστήριο Επισκευών στην Λεωφ. Κηφισού, κατόπιν ραντεβού.


Σε λιγότερο από 1 ώρα


Έλα σε ένα pick up point


Στείλε Δωρεάν με courier

Μοντέλα iPhone για τα οποία ισχύει η υπηρεσία iScreen eXpress

iPhone
6s
iPhone
6s Plus
iPhone
7
iPhone
7 Plus
iPhone
8
iPhone
8 Plus
iPhone
X
iPhone
Xs
iPhone
Xs Max

Τι πρέπει να γνωρίζεις

Ποιες βλάβες μπορούν να επιλυθούν
με την υπηρεσία iScreen eXpress*

Η υπηρεσία iScreen eXpress δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί σε συσκευές που η εξωτερική τους κατάσταση είναι ταλαιπωρημένη, για παράδειγμα, έχουν πολλαπλά χτυπήματα ή στραβωμένο πλαίσιο. Στην περίπτωση αυτή θα χρειαστεί περισσότερο χρόνο για τη διαδικασία αντικατάστασης.

*εντός και εκτός εγγύησης

Σε ποιες περιπτώσεις δε μπορεί να υλοποιηθεί η υπηρεσία iScreen eXpress

  • Σπασμένη επιφάνεια αφής digitizer / οθόνη LCD και προβλήματα με τη λειτουργία του Ηοme button και του Τοuch ID sensor
  • Προβλήματα απεικόνισης οθόνης, όπως Blank / Black screen, distorted video, Brightness or backlight issues, light bleed, προβλήματα με τα pixel
  • Βλάβες της λειτουργίας της αφής (Μulti-touch issues) και προβλήματα του 3D Touch
  • Προβλήματα που αφορούν στο ακουστικό Receiver της συσκευής (distorted sound - no sound) το μπροστινό μικρόφωνο - Front Mic - καθώς επίσης και προβλήματα που σχετίζονται με τη λειτουργία της Front / Facetime camera (image quality - no preview on cam app)
  • Προβλήματα που σχετίζονται με τη λειτουργία του Proximity Sensor ή και του ALS Sensor (αισθητήρας εγγύτητας).

Τι ισχύει εάν η συσκευή είναι εντός εγγύησης

Εξετάζουμε την κάθε περίπτωση μεμονωμένα και εφόσον:

  • η συσκευή είναι εντός εγγύησης
  • δεν έχει σημάδια κακής χρήσης (σπάσιμο, υγρασία, στρέβλωση)
  • τότε η βλάβη μπορεί να καλυφθεί στο πλαίσιο της εγγύησης του κατασκευαστή, χωρίς extra κόστος.

τότε η βλάβη μπορεί να καλυφθεί στο πλαίσιο της εγγύησης του κατασκευαστή, χωρίς extra κόστος.